dinsdag 2 december 2014

Essence Rock Out!! Multicolour Blush.

0 comments
 
De Essence Rock Out!! collectie is een collectie die me niet erg aansprak. Ookal vind ik MTV en de EMA's geweldig vond ik deze lijn een tikkeltje kinderachtig. Wat ik wel een pareltje vond was de blush, en die ga ik vandaag voor jullie reviewen.


De verpakking is simpel, ik vind het een beetje goedkoop aandoen. Natuurlijk is Essence een budget merk, maar ik vind dat ze de verpakking toch wat eleganter konden maken. 


De blush zelf ziet er wel erg mooi uit. Het is een mix van een licht roze tint, een fel roze tint en een lila/paarse tint. Wat ik dan wel weer lastig vind is het tegelijk aan brengen van de drie kleuren, je moet dan echt met je kwast door de hele blush. 


Hier zie je de swatches zonder flits. De eerste is de licht roze tint, de tweede de fel roze tint, de derde een lila tint en de laatste alle drie met elkaar vermengd.


En hier zie je de swatches met flits. Ze komen erg mooi uit in het licht.

De conclusie.

Aanbrengen: Het aanbrengen is best lastig, je moet de hele blush rond om de gemengde kleur te krijgen. Als je één kleur wilt aanbrengen moet je oppassen dat je niet perongeluk een andere kleur meeneemt. 
Longlasting: Ja, het blijft lang zitten.
Pigment: De pigmentatie is top, maar makkelijk natuurlijk te blenden. 
Aanrader: Ja, maar ik geloof dat de collectie niet meer verkrijgbaar is. 
Verkrijgbaarheid: Niet meer verkrijgbaar.
Prijs: €3,39
Cijfer: Een 8. Ik gebruik de blush niet vaak aangezien het wel wat metallic aandoet, maar de pigmentatie is mooi en zeker voor die prijs. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff